ה'גן חיות' של פרדס כץ הוחרם ונסגר

יוסי אשר 1 Comment on ה'גן חיות' של פרדס כץ הוחרם ונסגר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ילדי פרדם כץ יחפשו להם חיות מחמד חדשות זאת לאחר שפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות במשרד החקלאות ופיתוח הכפר פינו 8 סוסים, 2 כבשים וחמור אחד, שהוחזקו בתנאים לא הולמים בחצר בית בפרדס כץ. בעלי החיים הוחרמו והועברו לטיפול ושיקום בחווה במרכז הארץ.

תחילתו של הסיפור במידע שהגיע למספר גופי אכיפה ממשלתיים על עבירות שונות שמתבצעות, לכאורה, במתחם מגורים בפרדס כץ. בפעילות משותפת עם גופי אכיפה נוספים, בשיתוף משטרת ישראל והשיטור העירוני של עיריית בני ברק, בוצע במקום חיפוש בחשד להחזקת בעלי חיים שונים בתנאים לא הולמים. ואכן במקום נמצאו בעלי חיים מסוגים שונים: 20 בעלי כנף (עופות, ברווזים, טווסים, יונים), 2 כלבים, 8 סוסים, 2 כבשים וחמור אחד.

ממשרד החקלאות נמסר כי "הסוסים, הכבשים והחמור במקום הוחזקו בחצר בית פרטי בצמוד לבית במכלאה קטנה ומאולתרת. המכלאה לא התאימה להחזקת בעלי החיים, הן בשל גודלה הזעיר, שאינו ראוי להחזקת כמות גדולה כל כך של בעלי חיים, והן בשל מצבה הפיזי. במקום נצפה לכלוך וזוהמה רבים, וכן חפצים שסיכנו את בריאותם של בעלי החיים. בנוסף, המכלאה הייתה בלב שכונת מגורים, וגרמה למפגעי תברואה קשים לתושבי השכונה".

פינוי בעלי חיים ממתחם מגורים בפרדס כץ4_יקיר חוכימה

פינוי בעלי חיים ממתחם מגורים בפרדס כץ3_יקיר חוכימה

פינוי בעלי חיים ממתחם מגורים בפרדס כץ_יקיר חוכימה



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה הקשר לילדי פרדס כץ.מעולם הם לא נחשפו לחיות המחמד הללו.מדובר בגורמי פשיעה עבריינים שהחזיקו בחיות אלו לצרכים פרטיים.ולוואי והיתה כאן גינה של נוי עם חיות מחמד לצרכי התושבים כמו שיש ברחבי הארץ ולא רק עזובה חול קוצים וזבל.בתקווה שזה יגיע לאזניים קשובות.